ROAS haqqında bilməli olduğunuz hər şey!

Reklam Xərclərindən Gəlir (ROAS) reklam xərclərinə xərclənən hər bir vahid üçün əldə edilən gəliri ölçən əsas performans göstəricisidir (KPI). Bu məqalə ROAS-ın əhəmiyyəti, hesablanması, şərhi, təsir edən amillər və digər ölçülərlə müqayisəsi kimi müxtəlif aspektlərinə toxunacaqdır. Bu hərtərəfli təlimatda sizə marketinq strategiyalarınızı optimallaşdırmaq üçün ROAS-dan necə istifadə edəcəyinizi göstərəcəyəm.

ROAS nədir?

ROAS reklam xərclərinin qaytarılması deməkdir. Bu, bizneslərin reklam kampaniyalarının effektivliyini qiymətləndirmək üçün istifadə etdikləri bir metrikdir. Əsasən, ROAS reklam üçün xərclənən hər bir vahid üçün əldə edilən gəliri ölçür. Məsələn, 5:1 ROAS o deməkdir ki, hər vahid üçün beş vahid gəlir əldə edilir. Bu göstərici reklam investisiyalarınızın nə qədər yaxşı performans göstərdiyini anlamaq üçün çox vacibdir.

ROAS niyə vacibdir?

ROAS bir neçə səbəbə görə vacib bir metrikdir. Birincisi, o, sizə reklam xərclərinizin səmərəliliyi haqqında aydın təsəvvür yaradır. ROAS-ınızı bilməklə, hansı kampaniyaların ən çox gəlir gətirdiyini və hansılarının təkmilləşdirilməsi lazım olduğunu müəyyən edə bilərsiniz. İkincisi, ROAS büdcənin ayrılmasına kömək edir. Yüksək performanslı kampaniyaları müəyyən edərək, onlara daha çox resurs ayıra və ROI-nizi maksimum dərəcədə artıra bilərsiniz. Nəhayət, ROAS strateji planlaşdırma üçün vacibdir. Bu, bizneslərə real hədəflər qoymağa və gələcək reklam strategiyaları haqqında əsaslandırılmış qərarlar qəbul etməyə imkan verir.

ROAS necə hesablanır?

ROAS hesablanması sadədir. Formula aşağıdakı kimidir:

ROAS = Reklamdan Gəlir\Reklam Xərcləri

Məsələn, bir reklam kampaniyası üçün 1.000₼ ödəmisinizsə və 5.000₼ gəlir əldə etmisinizsə, ROAS aşağıdakı kimi hesablanır:

ROAS = 5000/1000 = 5

Bu o deməkdir ki, hər dəfə 1₼ ödədiyiniz zaman 5₼ gəlir əldə edirsiniz.

Qırılan ROAS

Breakeven ROAS, reklamdan əldə edilən gəlirin reklam xərclərinə bərabər olduğu nöqtədir. ROAS-ı hesablamaq üçün mənfəət marjanızı bilməlisiniz. Formula belədir:

Qarşılıqlı ROAS = 1 / (1- Mənfəət Marjası)

Məsələn, mənfəət marjanız 25% olarsa, zərərsiz ROAS belə olacaq:

Qırılma ROAS = 1 / (1 – 0,25) = 1 / 0,75 = 1,33

Bu o deməkdir ki, bərabərlik əldə etmək üçün sizə 1,33:1 ROAS lazımdır. Yəni reklam xərclərinizi ödəmək üçün xərclənən hər 1 TL-dən ən azı 1,33 TL gəlir əldə etməlisiniz.

ROAS-ı necə şərh etmək olar?

ROAS-ı şərh etmək rəqəmlərin biznesiniz üçün nə demək olduğunu başa düşməyi əhatə edir. Daha yüksək ROAS daha effektiv reklam kampaniyasını göstərir. Bununla belə, “yaxşı” ROAS-ı təşkil edən şey sənaye və biznes modelinə görə dəyişə bilər. Məsələn, e-ticarət müəssisələri 4:1 ROAS hədəfləyir, xidmətə əsaslanan biznes isə 2:1 ROAS ilə qane ola bilər. ROAS-ı sənaye meyarları və öz tarixi məlumatlarınızla müqayisə etmək onun effektivliyini müəyyən etmək üçün vacibdir.

ROAS-a təsir edən amillər

ROAS-a təsir edə biləcək bir neçə amil var. Onların arasında:

  1. Hədəf qrupu: Doğru auditoriyaya çatmaq uğurlu reklam strategiyasının təməl daşıdır. Məhsullarınızın və ya xidmətlərinizin satışa çevrilmə ehtimalını artırmaq üçün düzgün hədəfləmə üsullarından istifadə edərək potensial müştərilərə çatmalısınız. Məsələn, yaş, cins, maraqlar və coğrafi yer kimi demoqrafik meyarlara əsaslanan reklamlar daha uyğun auditoriyaya çatır və satışları artırma ehtimalı daha yüksəkdir. Hədəf auditoriyanızın ehtiyaclarını və gözləntilərini yaxşı başa düşmək və onlara müvafiq mesajlar çatdırmaq ROAS-a müsbət təsir göstərə bilər.
  2. Reklam Keyfiyyəti: Reklamın məzmunu və dizaynı potensial müştərilərə böyük təsir göstərə bilər. Yüksək keyfiyyətli və cəlbedici reklamlar hədəf auditoriyanızla daha yaxşı əlaqə yaradır və daha çox əlaqə yaradır. Diqqət çəkən, aydın və hərəkətə çağırış mesajları olan mətn, şəkillər və ya videolar kimi məzmun istifadəçilərin klikləmə və satın alma ehtimalını artırır. Eyni zamanda, reklamın vizual keyfiyyəti, mesajın aydınlığı və məhsul və ya xidmətin təqdim etdiyi dəyəri aydın şəkildə ifadə etməsi də ROAS-ın artırılmasında əhəmiyyətlidir.
  3. Elan Yerləşdirmə: Reklamın göründüyü platformalar və yerlər kampaniyanızın performansında həlledici rol oynayır. Reklamlarınızı yüksək mövqelərdə və görkəmli mövqelərdə yerləşdirmək daha çox görünürlük və klik deməkdir. Məsələn, Google axtarış nəticələrində daha yüksək yer tutan reklamlar ümumiyyətlə daha çox cəlb olunur və daha yüksək dönüşüm nisbətinə malikdir. Sosial media platformalarında uyğun yerləşdirmələr də, xüsusən də hədəf auditoriyanızın aktiv olduğu vaxtlarda və yerlərdə göstərildikdə daha yaxşı nəticələr verir.
  4. Bazar şərtləri: ROAS çox vaxt bazarın ümumi vəziyyəti və cari iqtisadi şəraitdən təsirlənir. Məsələn, iqtisadi qeyri-müəyyənlik dövründə istehlak xərcləri azala bilər ki, bu da konversiya nisbətlərini azalda bilər. Bundan əlavə, rəqabət qabiliyyətli sənayelərdə reklam xərcləri arta bilər ki, bu da ROAS-a mənfi təsir göstərə bilər. Mövsümi meyllər də ROAS-a əhəmiyyətli təsir göstərə bilər; Tətil mövsümləri, satış dövrləri və ya xüsusi hallar kimi vaxtlarda istehlakçı tələbi arta biləcəyi üçün reklam performansı ümumiyyətlə bu dövrlərdə daha yaxşıdır.
  5. Büdcə: Reklam büdcəsinin məbləği və onun düzgün idarə olunması kampaniyanın uğuruna birbaşa təsir edir. Büdcənin qeyri-kafi olması hədəf auditoriyanıza yetərincə çatmamağınıza səbəb ola bilər, həddindən artıq büdcə isə investisiya gəlirini azalda bilər. Optimal büdcə planlaşdırmaqla, reklamlarınızın müəyyən vaxt ərzində ardıcıl və effektiv şəkildə nümayiş etdirilməsini təmin etməlisiniz. Büdcəni düzgün hədəflərə yönəltmək daha yüksək performans və daha yaxşı ROAS nəticələrinə nail olmaq üçün açardır.

ROAS-dan istifadənin müsbət və mənfi cəhətləri

Müsbət cəhətləri:

  1. Sadəlik: ROAS (Reklam Xərclərindən Gəlir) hesablamaq və başa düşmək üçün çox sadə bir metrikdir. ROAS üçün formula yalnız ümumi gəlirin reklam xərclərinə nisbətinin hesablanmasını tələb edir. Bu sadə düstur biznes sahibləri və marketoloqlar üçün tez qiymətləndirilən metrikanı təqdim edir. Mürəkkəb hesablamalar və təfərrüatlı təhlillər tələb etmədiyi üçün qısa müddətdə nəticələr əldə etmək və kampaniyanın performansını qiymətləndirmək mümkündür. Buna görə də, marketinq kampaniyalarının təsirini tez ölçmək və lazımi düzəlişlər etmək üçün effektiv vasitədir.
  2. Gəlir yönümlü: ROAS reklam xərclərinin gəlir əldə edilməsi ilə birbaşa əlaqəsini ölçür. Bu, bizneslərə hansı kampaniyaların nə qədər gəlir gətirdiyi barədə aydın təsəvvür yaradır. Bu, gəlirə yönəlmiş bir metrik olduğundan, marketoloqlar xərclədikləri hər bir pul vahidinin gəlirini qiymətləndirə və investisiyalarının nə qədər effektiv olduğunu anlaya bilərlər. Bu yolla, reklam büdcəsi optimallaşdırıla və yüksək gəlirli kampaniyalara üstünlük verilə bilər.
  3. Fəaliyyət göstərə bilən anlayışlar: ROAS reklam kampaniyalarının icrası ilə bağlı aydın və sürətli məlumat verir. Bu metrik hansı kampaniyaların daha yaxşı performans göstərdiyini və hansı kampaniyaların təkmilləşdirilməsi lazım olduğunu müəyyən etməyə kömək edir. O, marketinq strategiyasını idarə edən hərəkətə keçə bilən məlumatları təmin etdiyi üçün kampaniyanın optimallaşdırılması və büdcə düzəlişləri kimi qərarların qəbulu asanlaşır. Məsələn, aşağı ROAS olan kampaniyalar müəyyən edilə və bağlana bilər və ya daha çox yüksək performanslı kampaniyalara investisiya edilə bilər. Bu, marketinq investisiyalarının effektivliyinin artırılmasında böyük üstünlük verir.

Eksiler:

  1. Qısamüddətli diqqət: ROAS yalnız reklam xərclərindən əldə edilən dərhal gəlirə diqqət yetirir. Buna görə də, o, uzunmüddətli brend fərqindəlik, müştəri loyallığı və ya brend qavrayışı kimi amilləri nəzərə almır. Biz ROAS-ın uğurunu yalnız satışlara əsaslanaraq qiymətləndiririk; Brend yaratmaq səyləri kimi uzunmüddətli investisiyalar adətən bu metrikdən xaric edilir. Buna görə də, ROAS qısa müddətdə reklam xərclərinin gəlirliliyini ölçmək üçün idealdır, lakin uzunmüddətli brend dəyərinin yaradılmasını ölçmək üçün qeyri-adekvatdır.
    • ROAS adətən hər kampaniyada birdəfəlik gəliri ölçür, lakin müştərinin bizneslə təmin edəcəyi uzunmüddətli dəyəri nəzərə almır. CLV-ni nəzərə alan ROAS yanaşması ilə reklam kampaniyaları yüksək müştəri ömür boyu dəyəri olan müştərilərə yönəldilə bilər. Məsələn, ilkin alışda ROAS aşağı ola bilər, lakin sadiq müştəri qazanaraq uzun müddətdə qazanclı ola bilər.
  2. Mənfəətliliyə məhəl qoymur: ROAS yalnız reklam xərclərinin birbaşa gəlirini yoxlayır və digər xərcləri, əməliyyat xərclərini və ya biznesin ümumi gəlirliliyini nəzərə almır. Kampaniyanın yaxşı ROAS-a malik olması biznesin ümumilikdə gəlirli olması demək deyil. Digər xərclər yüksək olarsa, ROAS nisbəti yüksək olsa belə, biznes ümumilikdə qazanc əldə etməyə bilər. Bu baxımdan, ROI (İnvestisiya gəliri) biznesin ümumi gəlirliliyini daha əhatəli şəkildə qiymətləndirən bir metrikdir.
  3. Dəyişən Tədbirlər: “Yaxşı” ROAS dərəcəsi sənayeyə, məhsulun dəyərinə və məqsədlərə görə çox dəyişə bilər. Məsələn, aşağı qiymətli məhsullar üçün daha yüksək ROAS gözlənilə bilər, aşağı ROAS dərəcələri isə yüksək qiymətli məhsullar üçün də məqbul ola bilər. Bu, universal “yaxşı ROAS” standartının müəyyən edilməsini çətinləşdirir və hər bir biznesdən öz məqsədləri əsasında ROAS standartı yaratmağı tələb edir.

ROAS-dan istifadənin üstünlükləri

ROAS-dan istifadə bir sıra üstünlüklər təqdim edir. O, reklamın effektivliyinin aydın və sadə ölçüsünü təmin edir və bizneslərə məlumat əsasında qərarlar qəbul etməyə imkan verir. ROAS yüksək performanslı kampaniyaları müəyyən etməklə büdcənin ayrılmasını optimallaşdırır. O, həmçinin reklam xərclərinin səmərəli istifadəsini təmin edərək, aşağı performans göstərən kampaniyaları yaxşılaşdırmaq üçün sürətli düzəlişlər etməyə imkan verir.

ROAS-dan istifadənin məhdudiyyətləri

Üstünlüklərinə baxmayaraq, ROAS-ın məhdudiyyətləri var. O, yalnız reklam xərclərinin gəlirliliyinə diqqət yetirir və müştərinin ömür boyu dəyəri və ümumi gəlirlilik kimi digər vacib amilləri nəzərə almır. ROAS-a bazar şəraiti və rəqabət kimi xarici amillər təsir edə bilər ki, bu da onu özlüyündə daha az etibarlı edir. Əlavə olaraq, ROAS reklamın marka məlumatlılığı və müştəri loyallığı kimi uzunmüddətli təsirlərini nəzərə almır.

ROAS və Digər Metriklərin Müqayisəsi

Reklam performansını daha əhatəli qiymətləndirmək üçün ROAS tez-tez digər ölçülərlə müqayisə edilir. Budur bəzi müqayisələr:

ROAS və ROI arasındakı fərq nədir?

ROAS (Reklam Xərclərindən Gəlir)yalnız reklam xərclərinizin gəlirinin ölçülməsinə diqqət yetirir. Bu metrik marketinq qruplarına reklam kampaniyalarından birbaşa gəliri göstərir və onlara kampaniyaların qısamüddətli uğurunu qiymətləndirməyə kömək edir. ROAS-ı hesablamaq üçün istifadə olunan düstur:

ROAS = Ümumi Gəlir / Reklam Xərcləri

Məsələn, bir reklam kampaniyasına 1000 ABŞ dolları xərcləmisinizsə və bu kampaniyadan 4000 ABŞ dolları gəlir əldə etmisinizsə, ROAS nisbətiniz 4:1 olacaq. Bu o deməkdir ki, xərclənən hər 1 TL 4 TL qaytarır.

Digər tərəfdən, ROI (İnvestisiya gəliri)biznesin ümumi gəlirliliyini qiymətləndirmək üçün daha geniş perspektiv təklif edir. ROI təkcə reklam xərclərini deyil, bütün digər əməliyyat xərclərini, xərcləri və investisiyaları əhatə edir. Biznesin bütün investisiyalarından xalis mənfəəti ölçmək üçün istifadə olunur və uzunmüddətli maliyyə qərarları üçün uyğundur. ROI düsturu aşağıdakı kimidir:

ROI = (Xalis Mənfəət / Ümumi İnvestisiya) x 100

Məsələn, biznesinizin ümumi investisiyası 10.000 TL idisə və bu investisiyadan 3.000 TL xalis mənfəət əldə etsəniz, ROI nisbətiniz olardı. Bu o deməkdir ki, biznesiniz bütün investisiyalarından 30% mənfəət əldə edir.

Qısaca ümumiləşdirmək üçün:

  • ROAS: O, yalnız reklam xərclərinə diqqət yetirir və kampaniyaların qısamüddətli uğurunu ölçmək üçün istifadə olunur. Bu, marketinq kampaniyalarından birbaşa gəlir görmək istəyən marketoloqlar üçün effektiv ölçüdür.
  • ROI: Bütün investisiyaları və xərcləri nəzərə alaraq biznesin ümumi gəlirliliyini ölçür. Biznes sahibləri və menecerlər ROI ilə ümumi strateji qərarlar qəbul edərək uzunmüddətli maliyyə uğuru əldə etməyi hədəfləyirlər.

Hər iki göstəricidən birlikdə istifadə etmək sizə kampaniyaların ani performansını optimallaşdırmağa, eləcə də uzunmüddətli perspektivdə biznesinizin ümumi maliyyə vəziyyətini qiymətləndirməyə imkan verir.

ROAS və Müştəri Alma Xərcləri (CAC)

Müştəri Alma Xərcləri (CAC) yeni müştərinin əldə edilməsi xərclərini ölçür. ROAS reklamdan əldə edilən gəlirə diqqət yetirsə də, CAC müştəri cəlbinin səmərəliliyini təmin edir. Hər iki göstərici marketinq səylərinin ümumi effektivliyini başa düşmək üçün vacibdir.

ROAS və Alma Başına Dəyər (CPA)

Alma Başına Dəyər (CPA) satış və ya qeydiyyat kimi xüsusi fəaliyyətin dəyərini ölçür. ROAS gəlirə diqqət yetirərkən, CPA xərclərə diqqət yetirir. Hər iki göstərici reklam kampaniyalarının performansını qiymətləndirmək üçün dəyərlidir, lakin fərqli perspektivlər təklif edir.

ROAS və Click-Through Rate (CTR)

Click-Through Rate (CTR) reklamı gördükdən sonra ona tıklayan insanların faizini ölçür. CTR reklam kreativlərinin effektivliyini göstərsə də, ROAS həmin kliklərdən əldə edilən gəliri ölçür. Hər iki göstərici reklam strategiyalarını optimallaşdırmaq üçün vacibdir.

ROAS və Müştəri Ömür Boyu Dəyəri (CLV)

Yüksək ROAS əldə etmək üçün müştərinin uzunmüddətli perspektivdə təmin edəcəyi dəyəri nəzərə alın. CLV uzunmüddətli müştəri loyallığını və təkrar satın alma davranışını ölçür.

Hədəf ROAS nədir?

Hədəf ROAS rəqəmsal reklamlarda xüsusi ROAS hədəfinə nail olmaq üçün istifadə edilən təklif strategiyasıdır. Hədəf ROAS təyin etməklə, reklamçılar xərclərə nəzarət edərkən gəliri artırmaq üçün təkliflərini optimallaşdıra bilərlər. Bu strategiya aydın gəlir məqsədləri və dəqiq müəyyən edilmiş mənfəət marjası olan müəssisələr üçün xüsusilə faydalıdır.

Hədəf ROAS Tender Strategiyasını necə həyata keçirmək olar?

Hədəf ROAS təklif strategiyasının həyata keçirilməsi bir neçə addımı əhatə edir:

  1. Hədəf ROAS-ı Müəyyən edin: Biznes məqsədlərinizə və mənfəət marjalarınıza əsasən müvafiq ROAS hədəfi təyin edin. Bu məqsəd biznesinizin gəlirliliyinə töhfə verərək real və əldə edilə bilən olmalıdır.
  2. Dönüşüm İzləməsini qurun: Reklamlarınızdan gələn gəliri dəqiq ölçmək üçün konversiya izləmə qurun. Bu, platformaların kampaniyaların performansını qiymətləndirə bilməsi və təklif strategiyasını optimallaşdırması üçün lazımdır. Dönüşüm izləməsi dəqiq ölçülərlə kampaniyaların effektivliyini ölçməyə kömək edir.
  3. Düzgün Platformanı seçin: Google Reklamları və Facebook Reklamları kimi platformalar hədəf ROAS təklif strategiyasını həyata keçirmək üçün lazımi alətləri təklif edir. Strategiyanızı hər bir platforma və hədəf auditoriya tərəfindən təklif olunan xüsusiyyətlərə uyğunlaşdırın.
  4. Monitor və Tənzimləyin: Kampaniyalarınızın performansını davamlı olaraq izləyin. Hədəf ROAS-a çatdığınızı yoxlayın və lazım olduqda təklifləri, reklam məzmununu və ya auditoriyanı tənzimləməklə optimallaşdırın. Bu proses performansı artırmaq və hədəflərinizə çatmaq üçün çox vacibdir.
  5. Məlumata əsaslanan qərarlar qəbul edin: Kampaniya performansınızı mütəmadi olaraq təhlil edin və hədəf ROAS-a nail olmaq üçün dataya əsaslanan dəyişikliklər edin. Məqsədlərinizi strateji hərəkətlərlə dəstəkləyin, məsələn, aşağı performans göstərən reklam qruplarını optimallaşdırmaq və ya yüksək performanslı kampaniyalar üçün büdcəni artırmaq.

Hədəf ROAS Strategiyasında Ümumi Səhvlər və Qaçma Yolları

Hədəf ROAS strategiyasını həyata keçirərkən bəzi ümumi səhvlər edilə bilər. Bu səhvlərdən xəbərdar olmaq və tədbir görmək kampaniyaların uğurunu artıra bilər:

  • Qeyri-real məqsədlər qoymaq: Həddindən artıq yüksək ROAS hədəfi təyin etmək dönüşümləri məhdudlaşdıra və aparıcı əldə etməyi çətinləşdirə bilər. Hədəflər müəyyən edilərkən sektorlar üzrə orta göstəricilər və keçmiş performans məlumatları nəzərə alınmalıdır.
  • Dönüşüm İzləməsinin yanlış konfiqurasiyası: Yanlış konvertasiya izləmə parametrləri kampaniya performansını səhv şərh etməyə səbəb ola bilər. İzləmə kodlarının düzgün işlədiyinə və mühüm çevrilmələrin ölçüldüyünə əmin olun.
  • Qeyri-kafi sınaq və optimallaşdırma: Hədəf ROAS təklif strategiyası daimi monitorinq və düzəlişlər tələb edir. Reklam mətnləri, auditoriya və büdcə kimi dəyişənləri müntəzəm olaraq sınaqdan keçirərək optimallaşdırın.

ROAS-ı artırmaq üçün düzgün strategiyanın yaradılması

ROAS rəqəmsal marketinq strategiyanızın nə qədər effektiv olduğunu göstərən ən vacib ölçülərdən biridir. Yüksək ROAS-a nail olmaq yalnız dönüşüm nisbətlərini artırmır, həm də büdcənizin hər qəpikindən səmərəli istifadə etməyinizi təmin edir. Buna nail olmaq üçün hədəf parametrlərindən tutmuş təklif strategiyalarına, məzmunun optimallaşdırılmasından kampaniyanın idarə edilməsinə qədər bir çox detalları nəzərə almalısınız.

Düzgün strategiyanın yaradılması, hədəf auditoriyanıza uyğunlaşdırılmış mesajlar və yaradıcı vizuallarla istifadəçilərin diqqətini cəlb edərək çevriləcək müştəri səyahətinin yaradılmasını nəzərdə tutur. Bundan əlavə, hər bir kampaniyanın nəticələrini təhlil edərək və yenidən optimallaşdıraraq davamlı təkmilləşdirməyə diqqət yetirmək uğurlu ROAS strategiyasının əsasını təşkil edir.

Bütün bu addımları atarkən, ROAS-a təsir edən amilləri daim təhlil edib təkmilləşdirməklə rəqəmsal marketinq investisiyalarınızdan maksimum səmərəliliyə nail ola bilərsiniz.

Sevginizi paylaşın
Abdullah Meydan
Abdullah Meydan

Mən DCP Crea Rəqəmsal Marketinq Agentliyində rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis kimi işləyirəm. Müştərilərimin reklam kampaniyalarının ən yüksək performansını təqdim etmək üçün daim çalışıram. Kampaniya performanslarını artırmaqla əldə etdikləri uğuru öz uğurum kimi görmək mənim sənayedəki uğurumun təməl daşlarından biridir.

Məqalələr: 8

Şərh yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir